sthlm i bilder =)

åkte upp t gbg på torsdagen ju, hjälpte vicki att flytta =)
sen drog jag, tess, annette å therese till sthlm..
vi hade det göttt t 1000 !!! =D
käka på restauranger, shoppade (lite;) partade lite =D

stegen är hela milen och stegen hem t hotellet..inte så farligt =)
träffade mille å johnnie på fika oxå så hon fick saker som jag hade med mej till henne =)

detta var bilderna som jag hade..+ att jag snodde några från tess ;) ni kan ju kolla tess sida om ni inte redan gjort det =)


Kommentarer
Postat av: Yasss

haha ni e goa!

Sekreterar simon

2011-09-07 @ 12:21:50
Postat av: Tess

Ha ha ha ha!!! Underbara bilder!! <3 <3 <3 Ringer dig i veckan!! Jobbar du några senar kvällar??



Puss

2011-09-11 @ 20:16:23
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0