bibblan is the place

ψΔςΜ↑η€


Plugga på högskole bibblan med Camilla en liten stund i dag!!
Om ni finner en pil på bilden så finner ni även en pudding.. vem e denne man?? Jag ska iaf besöka bibblan oftare för att ta reda på detta!

Lisa Mitchell – Coin Laundry




Sen har jag även mött upp pernilla när hon stannade i halmstad för en paus med tåget.
Skulle vidare till Evelina i skåne sen..

Hann med en runda med Wick till Maxi och chill under ett träd och efter detta tog jag en kvällsfika med Joss på Roberts, en promenad efteråt och hemma chill som avslut.


ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

jag vill oxå se honom live ;)

2011-09-11 @ 01:17:30
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0