Every day is a new day

ψΔςΜ↑η€
.
Hahaha husvagnsfamiljen;)
.
Mitt liv är perfect nu när sommarn börjar komma!! Fullt upp every day!
Älskar mina inlines, brädorna, tennisracket, och taket! Snart blir d även stränder, beachwolley, ännu mer grillnig och solning och allt annat gott!
Jag har redan hunnit paddla kanot och fiskat;)
.
Nu kom jag precis in efter att ha solat ute på taket med Sean och Shila samtidigt som jag jobbat lite.
Nu ska jag snart bege mig till fotbollsträning:)
.
Katterna har börjat fälla så jag tar inte i om jag säger att jag dammsugar varannan dag!...
.
Jobbet är härligt som vanligt! Har inte ångrat mitt val!!
.
March och Luke fyller i dag...
.
I sommar har vi med på sommarlistan att vi ska ta en bild every day på ett tillfälle där man får en härlig känsla så jag kan ju ta å föra in dom bilderna här också:) så blir d lite uppdatering på ett härligt sätt:)
Peace;)

Kommentarer
Postat av: Tess

Det tycker jag låter underbart bra! Vill att du delar med dig av dina stunder i sommar :)) Puss

2012-05-24 @ 19:29:03
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Yass

Alltid<3

2012-06-08 @ 08:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0