Jag har en genialiskt idé

Hej mina älskade syskon!
Jag kom på en sak i dag..

Just i dag är första dagen då ingen av oss 6 Jensen syskon bor tillsamman!
Simona bor i Göteborg
Yasmine bor i Halmstad
Michelle bor i Södertälje
André bor i Veinge
Pernilla bor i Varberg
Alexander bor i Skåne

Michelle som i dag flyttade till Södertälje fick detta att ske.. shit!
Jag som trodde att vi inte kunde bo ifrån varandra...
André och michelle, ni va de sista av oss syskon som tillsammans bodde under samma tak..
Nu är vi alla utspridda. 

Så jag fick en genialisk idé!
Jag har alltid tänkt att jag aldrig ska starta en blogg, men i samband med denna tankte slog det mig:
Varför inte starta en blogg där vi alla syskon är inblandade.
Där vi kan gå in och berätta vad vi vill.
Ta bilder, skicka dagens, berätta något roligt, tala om för varandra hur dagen varit.
Vi har telefon, vi kan träffas, men där emellan har vi även bloggen som jag döpt till: En för alla, Alla för en.
Namnet som för övrigt även är syskonen jensens motto:)

Klockren idé! vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0