Händer allt av en orsak?

Alltså när jag skulle köra från träningen i dag backade jag på en arbets minibuss
:(
jag gick in och sa till honom som ägde bussen för vi såg när han gick in.
Han bor i veinge, bodde innan brevid macken.. han kände igen mig och fråga om inte jag bodde bakom macken.
Han verkar riktigt snäll. Micke hette han.
Jag krossade vänstra sidans baklampor:(
Fy shit han ska ringa mig i morgon.
Det blev märke på bilen där bak Mich, men inte överdrivet.. förlåt!!!!!
Jag såg inte bilen i backspegeln och tittade inte över axeln! Det ska jag aldrig göra om!
ALLTID KOLLA ÖVER AXELN NÄR JAG BACKAR!!
UUUUCHHHH!!
Varför hände detta?? händer allt av en anledning? Ska något positivt föras med detta lr?
Har det positiva redan hänt?
Jag tror nämligen att det positiva väger upp det negativa på något sätt..:/
Jing & jang

FASEN!!!
Varför hände detta??
Han sa vi antagligen inte behövde blanda in försäkringen p.g.a att det skulle va låga summor och antagligen inte behövde lämna in bilen... Men vi får se hur det ser ut i morgon i dagsljuset..
Mich måste jag ha papper i bilen vi ska skriva på?? Eller räcker det att han har?

Yasmine trodde hon kunde köra bil men.....
Nä:(
Men jag gjorde ingen Hit and run dock!

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: Tess

Aj då yasse, inge skoj.... Men man lär sig av sina misstag!

2010-11-19 @ 16:29:32
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0