okey. bästa kvällen på semestern hittills ;)

3 bruttor gjorde sig i ordning hemma hos carro, för en kväll på stan =)
mötte vi upp 2 andra bruttor som sen drog sig från natten..
3 olika ställen han vi med men det var klart d sista, Berså, som vi (jag iaf ) hade d bäst på! =D

satt oss ner vid ett bord och ner från VIPbåset lr vad man ska kalla det, kommer en kille å frågar om vi vill joina han å hans polare. VISST säger jag å sen råkade vi ut för bl.a, en engelskman (som tog mitt champagne glas btw) en desperat kille och en livvakt...fast jag vet inte om han va d lr bara ren militär i Afghanistan... ja.. ql var det kan jag lova =D 

Å SNYGG VA JAG TILL 1000 fast sen regnade det hahaha inte lika snygg sen ;)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad e det på första bilden?

2011-08-09 @ 11:53:45
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0