today is the day

som våra tre pepparkakor kommer hem :D e galet nyfiken på yasses bruna färg eftersom jag alltid har varit brunare än henne. Men det tvivlar jag på att jag e nu. hehe

Vet ni... Om ni e lediga i helgen så kom upp till mamma systrarmin. Jag och Jomp kommer att köra kosingen ner dit på torsdag och stannar till söndag. Jippijey.
Tänkte springa en runda på GeKås på fredag sen bara vara och mysa med la familja resten av helgen. Å busa lite.. hehe :P

Hoppas bara att vi hinner få tillbaka ringarna innan vi åker så att ni kan få se dem live.. De e sååååå fina. Jag e så lycklig. tihii

Vi har fortfarande ingen tv... buhuuu.. Varit utan kanaler i två veckor nu.. :( Men idag kommer Maffe (mannen som hämtar posten) å då ska jag fråga honom hur det går. Det e såååååå tråkigt att vara utan tv. Så tråkigt att jag nästan eller ja jag tror jag har tröttnat på att kolla på film... SUCK.

Å att sitta vid dator alla timmar e ju osså en aning boooring. Å inge fint väder e de heller så att vara ute, noop. Å inga pengar har jag heller så shopping blir de inte heller. :/ Städa e inte heller de roligaste. Dammsög igår så det e iaf gjort. Vad ska jag göra..??!

Vill mä utomlands å bli brun. (
cypern 09)


Love Love

M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0