helgen e över nu!

så jädrans gött lööör =)
det har varit helt kaos på jobbet oxå dessa dagarna....bara till å glömma å gå vidare =)
igår kväll firade vi att en go jobbarkompis, Angelica fyllt år =) jag kom senare pga jobbet å så men vi hade det mkt dejligt å sen gick jag, jonte å Sandra ut runt 12..några shots senare stack vi hem vid 3 ! ;)


stack till jobbet idag vid 15..mamma var ju här i GBG å skulle hämta Sid..fick guida henne rätt genom telefonen.
jag hör hennes GPS -  håll höger, sväng höger, gör U sväng.. gör om rutt. gör om rutt. gör om rutt. gör om rutt. gör om rutt!!!!! HAHAHA ja ba, mamma, stäng av GPSen å försök slappna av! =) å hon säger aaaa jag blir så stressad.. jag hatar GBG..fan...jag vill inte...ååååh, jag vet inte, låt mej komma in här, aaah, vart e jag nu,..SKIT OXÅ.. HAHAHA

tack vare eniro, mammas syn å mina MKT SMÅ erfarenheter om vägarna här kommer hon sen hem till mej! hämtar Sid å kör mej direkt till jobbet.. jaaaaa.. kära GBG. =)


å efter jobbet stack jag in t stan å mötte upp vicki - käkade kyckling kebab med ris å vitlökssås =D MMMMhMMM GÖTT!! =)


what´s love got to do with it - tina turner


Kommentarer
Postat av: Tess

Ha ha ha!! Näää vi hitta den i Halmstad! Stod parkerad vid min bil. Ha ha ha

2011-12-12 @ 17:09:53
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0