jävligt ont i örat

ser knappt ngt..allt e suddigt...
vakna av at jag hade ont för 1 timma sen ungefär..tog 2 st panodil.. det har INTE HJÄLPT!!!!!!!!!!!

jag var ju på vårdcentralen igår..
hej hej
-stefan
-simona
jag berättar att jag antagligen haft feber, yr, riktigt ont i halsen å att det börjar i öronen nu oxå..
han kollar öronen.
-inget där...
han kollar i halsen, rör runt med en topps..går ut ur rummet..säger inget, bara går ut!!
jag tog min väska å jacka...eh var ska jag ta vägen? =/
jag står upp i rummet å väntar..han stefan, läkaren, går för bi..
backar å säger 5 min, 5 min tar det samtidigt som han med en hand visar- 5 min...
-ok!?! jag sätter mej i väntrummet då..

han kommer, jag kan inte se ngt säger han..
-nähä, men vad är det då?
jag vet inte, säger han..
-men jag har ju ont å (allt sånt som jag berättat.)..hur kan jag ha det då om det inte är ngt?!?!?!
-jag vet inte, säger han, ser lite ledsen ut, backar å sen GÅR HAN IVÄG!!!!!

asså jag hatar vårdcentraler men tog en då bara för att jag ville till jobbet!!!!!!!! ALDRIG MER EN FUCKING JÄVLA VÅRDCENTRAL !!!!!!!!!

för nu har jag nämligen pallat upp med massor av kuddar bakom ryggen så jag ska kunna sova sittandes. för det hjälper om man har ont i öronen. SOM JAG HAR NU!!! jävligt ont!!

å hur kan jag har det om han säger att jag inte har ngt!!=?!?!?!

stefan e fan dum i huvvet!!!!!!

jag kan inte sova ännu..  konstigt, för jag har ju "inget" men ändå har jag jävligt ont nu å har haft det hela dagen idag...........................

imorn ska jag ringa dit å fråga vad jag ska göra, kl 8!! kan man säga att dom ska skicka mej t akuten utan att jag ska betala för det?????

åååå, det gör så ont!!!!!! skit doktor, dum i huvudet!!

Kommentarer
Postat av: Wiky

Du kan be dom skicka en remiss åt dig till akuten, då är det gratis för dig.

2011-12-21 @ 11:14:37
URL: http://mondoblog.se/wiky
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

jag pratade precis med en tjej från deras reception å hon ba.. aah, mmm, mmm, aaah, aaah, mm,mmm, mmmm, aaah, nä jag kan inte gör mer än det...aaah, mmmm, mmmm, aaaah aah, aah,



KÄRRING!! hon har bett doktorn ringa upp mej efter 16..vad skulle d hjälpa lixom... baaah



förresten kan man inte komma in på din blogg med din gamla länk!

2011-12-21 @ 13:32:23
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0