Kattlucka

ψΔςΜ↑η€


Jag har min egen sorts kattlucka till Sean och Shila:)







Seans päls blev Direkt lufligare och fluffigare:D
Han blev superglad  haha
Shila springer och kallar på mig då och då, men fattar inte riktigt varför ännu?

Träffade nu en från på Crendo som skulle upp på taken här, jag frågade honom ifall man kunde sitta på taket (vilket jag redan gjort) och han sa,, ja dom går att gå på! Detta ser jag som ett klartecken att få strosa runt där precis när jag vill:)

Nä nu har jag skrivit en massa jobbsaker och har precis varit och hämtat mitt First card..
Har jag gjort mig förtjänt av ett avsnitt New Girl:)

ψΔςΜ↑η€

Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

hihi jag har kollat på bilderna varje dag !! vill bara mysa med katterna.... ooooh så goa dom eeee!!!!!!!! =D

2011-12-17 @ 23:27:16
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0