lite sjukling

Michellen e lite sjukling.. Har haft ont i huvudet sen igår å det VÄGRAR släppa... Vad e detta??
Tog igår två panodil, det gick inte över
Tog i morse en alvedon, det gick inte över
Tog innan en treo brus, det har INTE gått över.

Å gissa mamma, Jag har ont i bakhuvudet ner mot nacken.. :/

Gick upp vid 6.0 idag eftersom jag jobbade. Kom hem och la mig lite efter 9.30 å vaknade vid 13.30.. hmm
Ingen feber som tur va, men har nog blivit lite täppt i bihålorna.

Hade lite ont i halsen igår och i morse men det har som tur va släppt.

Medicinen idag har annars varit vatten, vatten och vatten.

Min blåsa har torkat ut å e nu bara en gul äcklig förhårdnad.. hehe

Love Love

M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

stackarn dej!! be mannen springa inom apoteket lr ngt =)

2011-12-07 @ 01:17:18
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0