Äwesome

ψΔςΜ↑η€


Jag är lite dålig på att uppdatera alla småsaker jag gör om dagarna!
Så jag gottgör detta med en liten helg sammanfattning..

Dessa två Damer kom hem till mig på lite fredagsmyys innan vi drog vidare till Lillatjärby för lite Fotbollsavslutning:)


I lördags körde jag inom Bert-Göran för att hämta Wick och träffade samtidigt denna slimmade katt!!
Körde även först inom Pappas hus och sa hej till Line och Coffe som låg och sov:)


Jag och Wick körde sedan vidare till Jonna i L-tjärby där vi blev bjudna på Räkti Go mat..
Till efterrätt blev det Drag me to hell..
Filmen va ok,.. men inget jag skulle rekomendera vid fredagsmys med pojkvännen då målet är att krypa upp i hans famn!


Söndag va det dax för fotbollsträning och sedan rusa till duschen för att tvätta bort svetten inför Wikys 25 års kalais med släkten!


Fotbollsträningen blev inställd i torsdags så jag och Marre tänkte att då flyttar vi lite lådor till deras nye lägenhet vid Mårtensson i stället.. (De ska alltså flytta) 
I går kväll kom jag över och drack lite glögg, kolla tv och njöt lite..
Inte helt ovanligt att vi även spelar lite musica..
Vi hade synt, gitarr och sång.. mkt obehagligt! Lite såhär obekvämt trevligt om ni förstår hur jag menar..


Sen tog vi kvällspromenaden med den lille pälsmössa:)
Mkt opassande!



Ja detta var ett litet BTW på vad jag b.la gjort this weekEND!
Men i dag är det en härligt bra dag på en ny vecka som bjuder på Jula Liseberg med ett gäng ungdomar!
Lämnar H-stad direkt när de slutat skolan:) T.o.m vädret ser awesome ut!
Ja, jag har ett underbart jobb!!
.
.
.

http://www.youtube.com/watch?v=LnaeImQ0TSg
.
.
.

ψΔςΜ↑η€




Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

roliga bilder... FET KATT!! HAHAHA

2011-12-23 @ 23:42:53
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0