helgentyppåen onsdag

i fredags kom yasse =)
viii, fick lite problem med vilket håll hon skulle åka på mot mej.. hon hoppar på fel språvagn, jag e på jobbet å jag har inget batteri på mobilen. KAOS haha
annars lugn kväll hemma efter att vi träffat samira lite snabbt på centralen.


lördag var vi i stan å shoppa.. vi glömde av systemets tider ( mitt fel) så vi fick köpa 6 stycken 2.25  % för att ha ngt HAHAHAHAHAHA
till vår biljardkväll hemma hos samtanta.
SEN DROG VI T PUSH å d va feta köttmarknaden där!!! hohooo mi god va killar är äckliga ibland!!

hehehe yasse fick en lapp - ring om du vill ha ql , lapp =D HAHAA ystad pågar som pluggar polis e inte blyga ;)


söndag väckte jag yasse med - yasse kl e 13.20!! VA!?! upp å hoppa ..... in t stan å kolla läget lite.
shopping å ficka med samira på schemat.
samira var väldigt nyfiken på ett av ;) yasses ragg ;) så hon ville promt att vi skulle kolla upp honom. typiskt henne =) davids vän. asså hittills kan man inte säga ragg igentligen men vi säger så. ;)

haha å sen när jag träffade david igår så stod johans namn kvar på mobilens eniro( jag ville veta geografi på en stad ) HAHAHAHAHA jag ba.. eeeh.. vi har kollat upp dej oxå såå... HAHAHA va säger man då!?!?!?!?! =D mi god
det var ju faktiskt samsam som ville se honom =)


inga bilder på helgen...vi palla inte =( lr vi gjorde ett försök men det fetmisslyckades, bakis å så så blir man inte så het precis ;)

nu ska jag göra mej iordning här för jobbet.. har nästan lite ångerst över att lämna lille man hemma alldeles  själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0