wihoo vilken överraskning

jag har öroninflammation !! lille stefan e ju skvatt galen om han inte kan se det..!

läkarhuset +7 . . . . . . M I N H JÄ L T E ! ! ! ;)



han sa att - (som jag redan visste ;) att öronen e "mitt fel" min svaghet..( fast asså du e ju fullt normal ändå hahaha )
å att det skulle hjälpa att operera bort mina mandlar men att sjukhuset kommer säga blankt NEJ
Här kommer min överaskning...
det kommer kosta mej 20.000:- att göra den operationen .!.!.!.!
lr om jag följer kriterierna för gratis operation = halsfluss minst 4 ggr på 2 år... tror jag kan närma mej den siffran iaf.. men hallao lr.. palla jaga doktorer varje ggn jag har ont!!!

fast jaga... lr ....20.000:- ... hmm ;) hade varit gött å slippa sova sittandes 3 nätter irad några ggr om året

imorn ska jag testa på att jobba iaf. har ju gått bra idag men jag känner pulsen i örat å efter en stund sticker det. och jag får inte hålla på för mkt upp å ner.. då blir det lika dant
så blir en lugn dag på jobbet för mej imorn haha SKÖNT =D


Kommentarer
Postat av: Tess

Har du öroninflamation!? Usch då stackars dig!! Krya på dig kramar i massor!!!! Puss

2011-12-23 @ 20:58:10
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0