FunBeat

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

okey..då har jag gått med i en sida här på nätet som handlar om hälsa å tränng..
i min kalender och diagram kan jag skriva upp och se vad för sorts träning, tid, distans, rep m.m. jg gör.

man kan läsa vad andra har för träning, tips m.m.
finns olika kategorier. jag ska läsa mkt om löpning, styrka, fettförbränning =P jag tycker alla dessa går bra ihop med vad jag vill ha ut av min träning... + min allra bästa tipp topp hälsa =D

ingen aning om jag kommer fortsätta på denna sidan men tänkte att d e bra att se hur jag tränar i veckan å så =)
bara att se vad jag gör peppar mej =) har skrivit i 4 dagars träning...mår genast mkt bättre av det ;D hahah


käkat frukost, nu musik, sen gymmet igen! på torsdag blir det viiiila =) så niiice va =D


vill inte at ni ska tro att jag vill ha kroppen som "balett tjejen" !!
jag tycker att hon e för liten i sin kropp!
jag vill ha en mer hälsosam kropp å JESSICA ALBA har den snyggaste av alla !!
kanske pink oxå iofs =P kolla in denna !!



imorn får ni en annan hot hot hot body av en brud från USA som ja diggar fett bra =P

HAHA härlig blattiska yasse, du tom bryter till vardags oxå ju ;D mohahahaaa
gillar din blå kopp btw =)

so long suckers ;D

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Yass

Så grymma kroppar!!!!

Bääääääääääämm

2011-02-09 @ 12:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0