ja...trött e jag men d går öväär

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

där fick du spiken i brädan mille ;)...största hjärtat är till familjen =)
love you all mi family =) pussillipuss =)
fina bilder oxå.. haha, den vid brasan e ja dock inte riktigt nöjd me =P

JA, som alla vet va yasse här i helgen...för lång tid i mellan..å det gäller er alla !

tänk sen alla syskon på min båt sen en sommar =D så ball =P min lille eagle =D
yasse. tänkt igenom hoppet nu. blir nog en sån här, trippel saltomortal...

hade tänkt lägga upp bilder från kameran..kronglar shit mkt...den har fuckat sig själv ngn ggn så....tror jaj =/
då får d bli nytt köp =D nästa lön =) woop woop!! älskar nya kameror..så mkt att lära sig ;) mohahahaa

mina bilder från helgen...typ samma shit som yasse hade..förutom

vi tänkte noga igenom d, och dessa tatueringarna blev d. vi blev nöjda..sorgligt att d tvättades av bara.




lite fika så där en fin dag =) håkan å samsam va oxå med, men ej på bild







vi spela fotboll som yasse sao =)




lite sköna ladies å man =)






kvällens mat, kyckling, fetaost, torkade tomater, svamp...creamé fraiche..
denna klicken tog jag faktiskt som smakprov...mumms  hahaha =)


min efterätt=) jag har fått dille på granatäpple!!! så gött!!




typ ngt sånt =)  tack å hej från mej denne kjväll =)

älskar er alla ♥
pussss pusss

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Tess

Klart jag förstod det... Att du mena hundarna... ;)



Puss

2011-02-16 @ 19:37:08
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0