dagens steg

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

14/3
18 670 steg
=)
palla mer lixsom =P

yeah yeah.

tess e ju med, hon har ju inget personbästa, så det fixar hon denna vecka..hon kan nog gå en del steg. hon va uppe i 13 000- 17 000 steg typ 4 ggn bara i träning å promenader om jag fattat d rätt ... ??
hon har nog en högre växel än jag ändå..jag går ju ihop rätt mkt steg på jobbet.... hmm =)

har inget i kylen nu, måste handla maaaat fruuuukt grösakerrrrr !!!!!
kan ju inte leva på kyckling å nudlar hela tiden heller

 

å kvällens godis..hehe låter för jevlä torrt å säga godis
men d e riktigt gott!!

 

nu ska jag ringa yasse å snacka om dagen =)

puss puss puss puss puss♥ 

 

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahahah... Jag kämpar på... Men de vet jag att ni också gör mina babes..



Men ikväll ska jag träna Aqua Arobic.. Hur till godoser jag detta,, med tanke på att ja inte kan ha stegräkanren i vattnet!!!! hahaha



Puss mina goisar!

2011-03-15 @ 17:43:29
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0