dagen i dag

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

jag har tvättat WOHOOO
fick besök av en snickare som fixat lite saker här hemma =D
jag har fixat stoppet i vasken...Själv =D
stack hem till sadina å slappa med jordgubbar, å bära bord från vinden =D
hem t alex en stund å kolla hennes lite smått kaozlägenhet nu när hon precis flyttat =D
sen åka från majorna till eketrä å visade V min gamla lägenhet, BTW han ska ha den =D wohoo!
sen till vicki å käka massa massa mat med ett gäng folk! trevligt!


synd jag e slut i kroppen å knoppen bara haha Sadina ba, ..citat-.. "ja, precis, gumman du ser hjärtekrossad ut idag!!"
mmm jag ser ut sån saddi, this IS my face lady haha ;) ja har varit trött lr ngt i 2 veckor nu! tråkigt men det blir la bättre =)

åveeeeeet ni vad! jag fick en antennsladd av saddi oxå!!! jag har kanaler på tv!!! =D WIOHO!!!!

KOLLA FINT =)



∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0