Jobba jobba Plugga plugga

ψΔςΜ↑η€



Det tar ju evigheter för mig att skriva lite text på B-uppsatsen..
Har suttit många timmar i dag och det känns som att jag hittat bra grejjer, men det blir inte mkt text:(
Sån tiiiiid det ska ta dåååå!!
Har iaf en sida till som måste bli färdigt innan i morgon.. fast egentligen två.. 
ååååååh!!

Och jag krockade med en moppe i dag.
Det gick bra men pärlan fick en liten buckla och lite repor, men inget stort..
Varför skulle fanskapet köra in i mig för..?
Aja. Jag, Leila och halva The Bonkers fick ett gott skratt iaf.. Akta er för apor på mopeder säger jag bara..
Men han klarade sig bra och d är det som är viktigt i detta fallet!
Han var nog jäkligt rädd att jag ville ha pengar för skadorna han gjort dock! Han verkade nämligen stressad över att vi ens gick ut och kollade till honom.. men hallao.. jag skiter väl i det.. Pärlan tål mkt hon:)

Nä nu måste jag fortsätta skriva.. men risken är att jag blir Räktigt trött..


och jag ska vara på Trygga Halmstad 08:15 i morgon.. Men det är iaf en kvart senare än i dag och det ses som positivt från min sida..




ψΔςΜ↑η€




Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

meeeen, krocka med pärlan?? yasse at du ändå inte tog hans numer å lät honom svettas lite!!!!!!!

2011-05-24 @ 21:09:22
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Yasmine

så sant

2011-05-26 @ 00:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0