överskrift

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
idaag har jag kollat säng. hitta en som va gudanice..120 cm för 8000:- 0.o
mmm, då blir d, 2a sängen jag har då!! äh, jag får kolla vidare efter en som e lika mjuk å gosig annars köper jag den. kommer få hem den nästa torsdag iså fall =)
sen va d dags för jobbet. sen hem å packade lite mer. typiskt mej att glömma lådorna på jobbet jag skulle packa i, tur att jag hade 3 hemma iaf å så lite ikea påsar =D
imorgon blir d till jobbet å hämta lådorna vid 9, packa lite mer å sen t ikea med Annelie till 14 ngt..sen kommer andra fina tjejer å hjälper mej med att bära lådor =)
japps... såå god natt alla!
Btw hoppas jag att ni mår bra! <3
puss PUSS puss PUUUSSSS
∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0