lite trött så där men här kommer lite bilds

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
lite fler bilder så där =)
min kompis kräftan =D
lille Teos rumpa ;P
Igår kväll var det PAAAARTYY!! QL QL!
kom hem sent, 5..så lite trött idag! hehe den whiskey rösten jag haft idag under halva dagen e inte å leka med ;D
efter jobbet idag så stack jag in t stan tog en fika men lite folk sen hem t en vän, slappa lite sen va jag tvungen att dra. höll på å somna när kladdkakan va i ugnen så flickorna fick klara sig utan mej för resten av kvällen !!
IMORGON SKA JAG HÄMTA LÄGENHETSNYCKELN !!!! WOHOOO! tänkte få flyttat så mkt som möjligt denna veckan! den som hjälper blir belönad med PIZZA!! hahahaha♥
sååå nu ska jag sova natten! börjar 10 imorn så hoppas på bra sömn i natt! !
KYSS KYSSS
∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Tess

Snyggt fejksmile jag fick till! Hahahaha :)



Så kul med nya lägenheten! :)

2011-05-02 @ 07:09:01
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0