Yasselito hast hastalavista mutcho to do... but dont be orolig.. she cope! Its Funny:)

:D

Jag ä rräktigt glad nu alltså!!
Har kämpat tusan med B-uppsatsen samtidigt som jag varit ute på skolturné med Tall ships Youth Area!
OCH sent i går lämnade vi in den efter att blivande svenskarläraren March gjort slutliga ändringar i språket:)
Den blev tjockt fetast jao!
Titel:

Vad kvinnor vill ha
– skillnaden mellan kvinnor och mäns partnerpreferenser utifrån evolutionspsykologin



Och det har varit super nice på turnén!
Glöm inte gilla Youth Area på Facebook om ni inte gjort d ännu;)
Nu har vi bara nästa vecka kvar och sen e skolturnén slut.
Men vi har sture på stan, andersbergsfestivalen, SM veckan, varberg skolavslutning och lite annat kvar..
Men det är superskojj så jag är på satt säg!!

D tur att man älskar sitt jobb:)





Såhär kan Youth Area Crews parkeringar gå till!!



Här kan ni även få ett litet smakprov på hur det kan se ut:)





Och här kan ni få se ett litet smakprov på hur det kan se ut i väntan på start...
När LaCrew inte har någon publik satt säg;)







<3
Om ni vill se mer av fantastiska oss
gå in på The Tall Ships Races- Youth Area på Facebook!



I dag ska jag jobba på fyllinge igen.. känns konstigt nu när jag jobbat så mkt med Tall Ship, men ska bli nice att träffa sin aungdomar på gården med!
Först ska jag iof gå inom kontoret och Trygga H-stad och fixa lite..
Och innan dess ska jag inom staden med Martina ElHansson:)



Ha det så tjuuuusigt!!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja ni ser ut att ha sjukt kul ihop <3

2011-05-27 @ 10:29:08
URL: http://miche.blogg.se/
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

hahaha fy fasiken ... jag hade oxå velat ha ditt jobb!!!! ni verkar ha det gött i all stress assååååå! =)

jag gillar´t =D

2011-05-28 @ 02:52:30
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

förresteeeen, jag vill läsa alla dina arbeten! dom verkar sjukt intressanta =)

2011-05-28 @ 02:59:54
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Fast så stressigt e d inte.. d ba jag som har så jäkla mycket annat samtidigt! hahaha

Men jag e inte så jäkla stressat! Bara ockuperad:) D ändå nice att ha saker å göra!

2011-05-28 @ 10:10:44
Postat av: Yasmine

Klart du ska få läsa mina uppsatser liten flicka:)

När jag gick Fritidsledare utbildningen så skrev jag ju även om barn som lever med misshandel i hemmet.. Där fokus ligger på att deras mamma blir både psykiskt och fysiskt misshandlad av deras pappa.. Den är inte lika bra i upplägget, men mutcho intressanto!!

2011-05-28 @ 10:19:15
Postat av: Mamma

Gissa om jag älskar mina barn!

2011-05-28 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0