några så lite bilder från helgen + nillas dagar

firade yasses födelse dag! hon fick bland annat en chokladfondue och fallskärmshopp =D
dagen innan slavade hon och jag med att göra olika pajjer fram t kl 1 på natta =)
senare på lördags kvällen stack vi på varsitt håll allihopa å jag var med alex å simon å leo bl.a =)


OCH nilla fyllde ju år den 6e. vi har ju knappt lagt upp några bilder på det så här kommer några.
G-kås å hälsade på mamma, Kusinen Luuk å en bild på André blev det.
hälsade på mormor å morfar.
å yasse fick med sig katter hem =)



åh vet ni.. jag har glömt av att betala elräkningen..  =/ hehe men jag har lärt mej av det. jag har skrivit en lista på alla mina räkningar som jag kan bocka av när det väl är dags så jag inte glömmer av det flera ggr =) smmmaaarta simona ;)
nu natten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0