Spread a little love

Say hello =)


ok... jag fick ge mej .. min nya blåtand å min dator tål inte varandra =(
jag har inte kunnat medla på annat vis än att jag fick använda sladdfan!!

här e litta bilder på vad jag gjort i helgen på ungefär =)


jag knäckte av nageln =( ont
å så har vi haft fiskedam på jobbet POPULÄRT =)
ql å jobba i helgen!


hade lugn kväll på fredagen med frukt o godis å annat
gott hemma hos Samira!
sov där, blev sent =)


å på lördagen stack jag återigen t samira
trodde d skulle bli lugn kväll men ICKE!!
party på stan blev det å inte fick man gå hem för folk heller ;)
josse, jag nämner inga namn men hon var med ute ;)


dagen efter....... trött å med min bakisröst ;P tog jag mej
genom dagen på bästa vis
med jobb t 17.. sen restaurangbesök, fikabesök och bio, med vicki som sällskap




Kommentarer
Postat av: michelle

man kan limma naglar med superlim. funkar superbra. Det har jag gjort många gånger. :D

2011-10-19 @ 00:49:27
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0