HEEEEEEEEEEEEJJJ:)

ψΔςΜ↑η€
.
Jag ringde Ida precis:) Min lilla tjej från Värnamo!
Drömde om henne och Gustav i natt och vaknade upp med en känsla av att jag MÅSTE ringa henne!
Saknar henne juu... och hon får sitt tredje barn om typ 3 månader:)
.
Jag har ju lärt mig göra dessa Haalliwwwuuuud lockar med plattången nu.
Skulle klippt mig denna månad, men hoppade det när jag upptäckte hur bra jag trivdes med mitt långa hår.
Thi womman needs the hair baby;)
.
Det var en ungdom på jobbet som frågade mig: Hur lång tid tar det att borsta de där tänderna egentligen..?
När man kollar på denna bild och ger mina vackra framtänder lite uppmärksamhet (om ni nu skulle missa dom) så förstår jag ännu en gång varför frågan ställdes.. Min direkta reaktion blev ett högt skratt och sen tystnade jag när jag förstod att hon menade allvar och sa: inte så lång tid, typ som vanligt tror jag.. och sen skrattade jag igen..
.
Ohoo.. nu måste jag slänga in en tvätt till,, just a second..
Laleh – Elephant
.
Städar gör jag med! Dammsuger och grejjar..
Sean ska tvunget mejja sig in mellan mig och datorn.. jag har alltid tänkt att han är svartbrun, men jag tro egentligen att han är svartröd precis som Shila!
mmhmm.. don´t you think?
De är ju ändå syskon..
.
Pratade med Mich igår.. Du kanske kanske skulle vara hemma under helgen du fyller??
Kolla upp hur ni andra har d denna helg ifallifall!
.
Bye bye me lovely siblings;)
.
ψΔςΜ↑η€

Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

jag vill oxååå ha långt hår så ja kan locka d så fint =)

2012-02-15 @ 14:03:38
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Yass

jjA!!

2012-02-17 @ 09:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0