sjuk igen =( =( =(

ja e så trött på att bli förskyld hela tiden.....!.!.!.

här e mitt beroende ;) inget mot hostan med den ger sig la


gick hem tidigare igår från jobbet..å idag sjukanmäld..
var ju precis sjukanmäld från jobbet känns det som =/
ska börja käka vitaminer å dricka nyttiga saker!

iaf, inte gjort så mkt dessa dagar då..men i måndags fikade jag med samsam å anita efter jobbet
TREVLIgT
sen dess har samsam legat å trängts i min säng dessa nätter, med mej (för sig själv;) . MYSIGT!
igår "firade" vi alla hjärtans dag med pasta å t efterätt kladdkaka med glass å fotboll- Barca.


OCH SÅ HAR JAG IDAG PRATAT MED MILLE OM ATT VI KOMMER Å HÄLSAR PÅ ANDRA HELGEN I MARS =D jag yasse å samsam =)
å mille FIRAR SIN FÖDELSEDAG I VEINGE så alla vet detta! dom åker ner på fredagen =)

nu ska jag spela mer wordfeud ;) om ngn vill spela heter jag- simona85 

C YAA´LL

Kommentarer
Postat av: Tess

Berocca är bra! :)) Har inte vatt riktigt förkyld på evigheter, å jag dricker det varje morgon. Krya på dig! Kram

2012-02-15 @ 16:16:03
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0