Jensens Fantastic 6 never walk alone;)

ψΔςΜ↑η€
.
Såhär ser morgnarna ut på Stationsgatan!
Man får leta sig fram bland kattpäls för att synas.
.
Skype InMyHeart<3
Nästan vi alla fick oss en snackestund med Alex igår tack vare Skype! Han hjälpte mig även lägga till Mich för detta har jag försökt  några gånger utan positivt resultat!
Alexaaaander kommer till mig sportlovshelgeeen!!!! UNDERBART!!
Pilla kommer till mig i helgen, men hon ska komma nästa helg också och Simona och Michelle:))))))))
Jag har messat André att han är bokad, men ska ringa han sen också!
Jag ska se om jag lyckas planera en mysig dag för oss alla i Fantastic 6 tihihehehaHA<3
Helt jäkla smoking underbart!!
.
Why not a Jensen klassiker på d
Shania Twain – You're Still The One

Kommentarer
Postat av: Tess

Ååå så mysigt det ser ut! :)) Tur dom är små, för tänk när både Theo och Dacke ligger på mig!!! Ha ha ha Då syns jag inte alls! Puss

2012-02-17 @ 09:39:08
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

åååååå ja saknar din kattjävlar... jävla katter ;D

2012-02-17 @ 12:19:55
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0