somebody that you used to know

hej älsklingar!!!!!!!!!! jag har varit seg med att uppdatera mitt liv in i minsta jävla detalj, jag VET ;)

tänkte bara berätta lite här om helgen å mina händelser =)

i fredags kom den jobbiga yasse igen =( tråkigt! hon sov hos mej denna ggn =/ jobbigt!
på fredagskvällen va jag hemma hos zamathhaaa ;) drack MASSOR AV RÖDVIN Å ÅT CHOKLAD!!! Gott =)
d va då yasse kom å störde...vi stack senare ut på klubb allihopa ! var helt ärlig mot pojke att jag bara pratar med honom för att ja får gratis öl.

på lördagen tänkte jag shoppa - yasse hängde på =[ jajaaa lixsom...
på kvällen så stack ja å käka med jobbet, kom 20 min sent- försov mej lite..TSORRY! käka oxfile å drack rödvin.
sen drog jag, jonte å suzanne vidare å drack öl på ölstugan medans jag vänta på Annelie..träffa henne på avenyn..bestämt sen innan.MEN HON HADE MED SIG YASSE!!!!!! va fan lixsom! jaja, det funka. VI HADE ASBALL KVÄLL ;)

söndagen hände inte mkt..yasse var kvar! funka.
yasse sov hos mej till måndagen..Hon åkte vid 8 ngt.. hej då!
drack rödvin på kvällen. lite gott

träffade samira snabbt igår när jag inköpte min skidjacka. tänkte att vi saknat varanda. vi bestämde ett nytt möte. blev ikväll! käka kina, å drog sen t ett fik å drack varm dryck =) mums!



and now - SIMONA REKOMENDERAR

yasse va inte bara jobbig.
hon spelade en låt för mej.
BÄSTA LIVE!!!

somebody that i used to know- Gotye, kimbra


nu ska jag packa för fjällen..se upp sängkläder å tandborste!!! =)

love love

Kommentarer
Postat av: Yass

AWKWARD

2012-02-03 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0