hejsanhoppsan!

Vill ni se hur det går för husbygget så kolla in på min blogg.. :D miche.blogg.se
Nu går det fort.. Om två veckor så  kommer plattläggaren med. :D

Å vi kommer ner till påsk.. Har redan ringt och berättat för pappa.. Han blev glad. :D

Om jag inte redan sagt det så kommer jag bli av med mitt jobb om 1½ vecka.. Företaget vill ha erfaren och utbildad personal. 4½ års erfarenhet räcker tydligen inte. Å ingen utbildning har jag så.. Men jag får vara kvar som vikarie. Men jag skulle inte ge upp hoppet sa hon.

Ajaa...  Shit happens all the time.

LoveLove

M!ch£ll£


Kommentarer
Postat av: Yass

Yäääh baby yääääh!!

Shit va d kommer bli snyggt i huset:)))))

Jag vill komma och hälsa på nuuuuuuuuuuu!!!!

2012-03-27 @ 11:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0