vilka tråkigheter

Oj vad vi e flitiga här inne.. Det är så det brinner i knölarna på oss.. hahahaa ;D

Vi har tydligen inte så roliga liv som vi trodde.. hehe

Hönni syskon.. ni får ha världens tråkigaste liv om ni vill men jag vill ändå veta.. Å jag hoppas ni vill veta vad som händer i mitt tråkiga liv i husvagn.. hehe ;P

Ha ha så tragiskt.. Jag bor i husvagn.. Inte ett liv jag skulle rekommendera en längre tid..
Absolut som camping och semester men inte som vardag.

Har upptäckt att här ute finns det både snälla/trevliga människor men även människor som är så sjukt rädda för hundar att de (hon) köper ett sprej som hon är ute och går med i högsta hugg och inte är rädd att använda. Hmm

Blommorna växer så de knakar lika så våra underbara rabarber. MUMMMS.
Tråkigt nog så ser våran trädgård ut som en, hmmm,  stensoptipp.. Inte så upphetsande.

Ja nä nu får de räcka på mina tråkigheter... väntar nu på era tråkigheter. :P

Puss puss LOVE

M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0