dålig uppdatering.

Ja fy på oss. Vi har inte skrivit sen i torsdags och idag är det måndag. Dåligt av oss!
Å dåligt av mig som inte skrivit på länge.

E iaf hemma i Halland och har varit här sen i fredags åker dock hem idag igen.
Helgen har varit superbra.
Började med lagfest med VGLT Dam i fredags. Det bästa laget ever. Vi var först på Arosfortet i Halmstad sen så körde vi hem till Tina och åt, drack och lekte. Kvällen kunde inte bli bättre <3.

I lördags så körde jag först in pappa till halmstad sen körde jag till Näckrosen och hälsade på. De va kul. De e så söta. De bjöd på nybakta bullar. Mumma
Sen körde jag hem till tilda där jag tilda och tina lagade god mat och sen spelade Wii. SKIT KUL. <3
Efter typ 12 så körde jag hem Tina sen körde jag hem till Janne och där var det massa folk. :D Jag gjorde dem sällskap till filmen de tittade på sen gick vi alla ut och lekte i snön. :)

I igår, söndag, så var jag hemma och umgicks med familjen hela dagen och på kvällen körde jag hem till Jill och Jimmy och spelade Monopol. :D Det gick inte så bra för mig. :/ Åkte ut efter kanske 20min. haha Men det var kul att träffa dem, Walle och walles bror. :)

Idag har jag bara varit hemma. Tina var precis här en runda och hälsade på coh snart kommer Susanne hem igen efter att hon varit barnvakt åt Theo. När Suss kommit hem så ska hon köra mig ner till Ängelholms flygplats å så ska jag flyga hem till min Älskling.

Nu ska jag packa ihop mina saker.

Love Love

M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0