everybody!! i say, hej på er!! =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

hej hej hemskt mkt hej!!
sitter vid datorn å myser så här 2 dagar in i december. hur underbart är det inte att vakna varje morgon å får känna den längtande känslan och spriter i benen, ;) av att man ska få ngt nytt å fint lr göttigött från yasses julkalender !?!?!! ;P
igår fick vi alladinhjärtan =) MUMS!!
idag, öronhänge..hur snygga va inte dom då=??!?! Apejävel snygga =P oj hur kunde ja skriva så rått =P mohahahaaa
å hur fina e inte milles bilder!! top model =) å hur mysigt har vi inte haft det i helgen då??!!!
ja ni, det blir  svårt att toppa =)

iaf, (känner mej lite så hära..elakt busig ikväll =P )
tänkte ja skulle bjuda jobbet på min brända cola HAHAA för ja tycker inte den blev så god =) mohaah
tänkte skriva ngt som-
ngn som känner sig sugen på bränd cola??
ät, med din hälsa som insatts!!
var god =)=) tror det blir en stor hit! =P

å så har man julhandlat lite idag. Detta får bli dagens julhandels anda.. jag får nog gå över lik =/
kom iaf hem med en gran =D wop wop..hur glad blir man inte för den saken oxå då!?!! =D

min 1a adventshörna går i silver å tjejfärg


det ligger en nöt till vår lille ekorre i granen om han kännes sig blyg å inte
vågar skutta ner till bordet å ta ur skålen ;)


ÅH höll på att glömma!!!! lite saker om jobbe mitt.
jag har träffat världens äckligaste människa!!! ni vet den där känslan man får av mördaren i vissa skräckfilmer. man får verkligen kalla kårar å man vill bara spy lite å sen kan man inte göra mkt mer än att trilla ihop av rädsla,  gråta, skrika, sluta andas.. så hemskt känns det ibland av vissa psykomördare i filmer. ni vet sådana.....fast nu gör inte jag alla dessa sakerna när ja glor film men, ja e mer ute efter känslan här =)

jag sa inte HEj, FAST ja var på mitt jobb. han klär sig helt flippat, band som hänger å flänger, svart. Han har satt hopprep runt huvudet och ansiktet som LYSER!!! har kontaktlinser så ögonen ser ut som zombieögon. har gips på näsan och bandage virat över det så att det ska se ut som att han varit med om en brutal fhigt. sminkar sig vitt hela ansiktet,  svart runt ögonen...aaaahhh han e superläskig!!! ja gick omvägar för ja klarar inte av honom =.(

hahaha han har stött på JJ, bett honom följa med in i ett mörkt rum med honom å kolla på hans hopprep 0.o!!!!
my goood. jag lovar,  det hadde varit en blöt pöl runt mej om han hade pratat med mej. förresten snackar han engelska, jag har hört honom..  hur mkt mer mördare från filmerna kan man bli???? USCH!!

å sen sprang det ut en mus framför mina fötter härom dagen oxå, på jobbet. den var skadad. fångade den i en låda, men så gjorde den värsta geranemo hoppet ur lådan, landa på golvet å trixade värsta ninja snuren runt i en cirkel =( den va nog stöd i hjärnan oxå =P haha, men vi sände den till mushimlen..så han kommer träffa en mus som passar honom perfa =0D mohahahaaa =P moderskänslor här =)
haha carro skrek att JJ var dum i huvudet som skulle skicka honom till himlen hahahaha, varför?? =P

tänke lägga ut en bil på min mage som den ser ut nu =D stooor å fin =P ho ho ho


puss puss alle mænd og kvinder !!!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
Trackback
RSS 2.0