heeeej

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

nu va det ett bra tag sen jag var inne här =/
har inte orkat faktiskt =(
jobbat typ 12 - 13 timmar om dagen några dagar, bara kommit hem för att käka å sova direkt efter det!
börjar 06 varje dag...tidigt...tur det finna powerking!!!
utan dom hade jag gått under. dricker hela dagarna hahaha!!! å det funkar på min hjärna iaf..psyket nästa?? ;)

idag har jag utökat med några julklappar till min samling här hemma..hittat några guldkorn faktiskt...man e stolt!! =)
svårt satan till killarna.. vad fan vill ni ha?? man hade inte mkt att gå efter!!! tror det blir bra i slutändan =)

imorgon drar jag ner t hstad..antagligen tåg...hoppas det funkar ordentligt. sen e d julafton =)
dagen efter det ska vi FESTA!!!! mårtensson!!! woop woop!! härligt!!!!!

nu e d nikita..måste ses! sen sova fort!

förresten..när ja ska spara in på mitt namn så klickar ja alltid in på nillas namn =D

goder natta me friends!!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0