Hej mina Älsklingar

Jag sa till Alex han skulle skriva önskelista, men han önska sig en hund och en bra bärbar dator!
hahahahahaha
Så vi får hitts på något annat till den unge mannen.

Tack Nilla du är bäst!
Får hoppas jag och tomten får lite bättre kontakt snart igen;)

Vi hade 34 besökare på fyllinge igår:D
Ohnana whats my name!!
olala oh yeah!
Vi bakade pepparkakor, drack glögg, gjorde naglar, koppla telefonerna till fete högtalaren, spelade ps3 och xbox och wii, kolla tv, chilla, snacka, flickorna på klitteholm m.m. bla bla bla
Hoppas d blir en del i dag med!
Det går framåt!

Tänker varje dag på Mich som inte ska fira jul med oss och Papp sa igår att du ska vara ensam i mellandagarna för att Johnnie ska jobba?? Ensamheten kommer ta kol på dig där uppe!
Me dont like..

Jag och Pappa bogserade bilen till verkstad i går! Usch jag hoppas det går bra.
Nu när jag har bilen så faller den ihop:(
Jag har haft otur med massa saker en hel månad! Jag undrar vad detta beror på!
har jag fått ett aldeles för bra år 2010?
Pengarna har fått ben och springer iväg för mig med sina ynka små fossingar!

Jaja.. nu ringde brand Stefan!
Han ska hämta upp mig om 20 tror jag. Ska hjälpa dom på Arosfortet i dag!
Efter detta ska jag iväg och jobba:)

Älskar er så otroligt!
Utan er, ingen mig!
<3


one for all and all for one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0