idag har jag en bakispåg

Jag har kommit på en sak till jag kan skriva på min önskelista.
Stora koppar som man kan ha soppa i. Å då menar jag stora koppar. Större än Yasses svarta med rött och blått på. De ska vara stora. :D Gilla

Ja nu får ni ta och kasta in era snöänglar här tycker jag. Min var jobbig att göra. Det var minst 20cm snö jag låg i och det var tungt att flytta på kan jag säga.. haha Men den blev lite fin iaf. ;P Har varit barnvakt i helgen till André och Bea. Det har varit kul. :D Gå in på  min blogg så kan ni se några bilder jag tog när vi var ute i snön och lekte. :D

Emil e väl som typ en kråka. Asså storlektsmässigt. Å vi gör framsteg han och jag. haha innan bara fräste han på mig nu kan jag näst intill klappa honom utan att han naffsar. ;) Just nu liggar han på sovandes Johnnies bröst och sover. De e som bästa vänner. Vänner man inte kan dela på. haha De e så söööta. Eller ja här på bilden ser ni hur stor han e.



Nu ska jag nog väcka min lilla bakispåg. Han var på julbord med jobbet igår medans jag var hemma hos Marie och Kim på en mysig spelkväll.

Love you

M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0