ingen aning vad jag ska ha som överskrift på detta så det får bli ngt ihop skriv. ngt som kanske skulle kunna sammanfatta vad jag skrivit här under men det är ju så svårt. kanske det räcker med, lite text från mej om mina dagar å tankar?? =P

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

hahaha heter det såsade ?? det låter för jävla roligt iaf =) ett pingisbord?? vem har det hemma?? MEN D E JU ROLOGT IAF!
ja jävlar va man e dålig på svar här, jag tar åt mej! gör bättre ifrån mej å svarar hädanefter på era frågor =)
du e inte den första som klagar på min uppmärksamhet =d

jag gjorde 2 olika satser kola å båda blev brända HAHA men sen efter det har jag inte gjort ngn =)
får la göra snart igen å bjuda till i jul ?=)
dom fick fotbad, ingen aning om dm kommer använda det! det hade jag gjort iaf =)
julkalender kan jag nog inte säga mer än att jag gillade dom 3 första  delarna som jag sett. har inte hunnit med de andra =(

ursäkta, jag gäspa lite bara! för klockan e mkt!

ingen aning varför vattnet sluta fungera
( va skriver jag, hur kan vatten sluta fungera??
- jag e ledsen att åkern med den dyra säden dog, vattnet har slutat fungera tyvärr,
det blöter inte ner längre lr ger fukt, kossorna e rätt korkade dom nu oxå..vattnet är torrt! haha)

men jag satt igång kranen så jag skulle höra när vi fick vatten å det va typ vid 19.30
å så här såg det ut sen ett tag efter!!  =/ rost??



iaf, denna veckan på jobbet har jag kvällspassen. skönt på ett sätt, men slutar 21 varje kväll.
nästa vecka börjar jag 06.00! kom å skut mej någon va, please, hur jag orka??

PS. JAg tycker yasses dag lät hur härlig som helst!! jag har dom oxå, jag överlever inte utan dom. man bara möglar bort, lyssnar på musik,  filosoferar å pumpar igång kroppen med energi!!  awesome day!! =)
tycker du ska ha en dag emd programmet så mkt bättre på din lediga dag i veckan snart yasse!!

puss kram till er, ni bananer!!
goda natten känns mysig nu!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0