WOOOPSS

Ím Back

Åh:( så du firar inte jul med oss:/ bara du inte ångrar dig! för då blir inte Michelle glad! det vet vi alla!
Vi kommer sakna dig hjärtat:( Första julen vi fyra syskonen inte firar tillsammans. Känns konstigt!
Jag vill ha dig hos oss i jul!!

I lördes gick jag och simoan runt på stan med Tess och Evelina.
på kvällen firade vi Chibban och Chai i Malmö! Det vakul att träffa dom igen!
Det blev massa skit i slutet, många bråkade, men tror inte det blev slagsmål.
Ni vet hur Simona hatar omogna människor som som beter sig på ett visst sätt för att spela eh.. coola m.m.
Detta ledde till att killarna fick sitt första riktiga smakprov på hur simona är när hon har fått nog.
Men d e bra! nu vet dom vad som kan väntas av underbara simona.. för du är underbar hjärtat!
Detta simona får nog beteendet har sina fördelar!! det ska jag inte sticka under stolen med!!!!
I vissa situationer, mot vissa människor.

dagen efter åkte vi till falkenberg för att kolla på när Dance flava tävlade.
De vann!!
Mkt Bra!
Skit kul!

Jag jobbar nu.
Har precis suttit i skolan med uppsatsen.
Vi planerade lite och så.
Jag är trött!

Tack för listan Mich!
PUSS

ψΔςΜ↑η€

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för i lördes underbara Yasse <3



Puss

2010-12-08 @ 20:19:06
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0