06:00

I går satte jag klockan på 06:00 men vaknade inte:/ antagligen p.g.a att jag va lite halvt slutkörd.
Jag siktade på en tidig uppstigning p.g.a att jag hade tänkt tvätta!
Vaknade som tur var av att telefonen ringde och på 7 min var jag ute på parkeringen för att göra bilen redo för jobbet.
Snö, snö, snö
Jag satt klockan på 06 eftersom jag tvunget måste tvätta antingen tidigt på morgonen eller mitt på natten för att jag ska hinna med min tidsplan..
Jag tvättade vid halv tre på natten i måndes...
Tänk att jag har en tidsplan, eller inte riktigt, men nästan.
Det är så olikt mig att ha så mkt att göra att jag knappt hinner med mig själv.
Tänk er, Yasmine chill/soft Jensen. Just nu AKA Yasmine förmycketattgöra Jensen.
Jag skulle kunna säga:
Yasmine välkommeninivuxenvärlden Jensen, men..
Pluggar vuxna 100% på högskolan samtidigt som de jobbar 75% samt tränar fotboll och är upptagen varje helg för att fira vänner och sig själv för att de har fått njuta ännu ett år av livet.

Chema för helgen och nästa vecka:
Idag (fredag):
 Tvätta 07-09:30 Plugga 10- 12:30 Seminarium/ inlämning av tenta 13- 15:00 Jobb 16:00-23:00
I dag eller lördag måste jag hinna inom stan på hemligt uppdrag!!

Lördag:
 Fira mormors dag i varberg 13:30 Hämta andré 16:30 Fira mig och lollo på verona 19:00

Söndag:
 Åh min vilodag:) Adventspromenad 13:30 Julskyltning halmstad?
Har tur nästa vecka! Bara två föreläsningar.

Måndag:
Seminarium
10-12 Jobb 13- 21:00

Tisdag:
 Egentligen ledig men vi måste ut och snacka i högstadie klasserna 11:00 uppsatsskrivning Hela dan

Onsdag:
Jobb
13:30- 21:00 (kan det bli sovmorgon lr blir det plugg?)

Torsdag:

Handledning i skolan under förmiddagen samt jobb 08:30- 17:00 Fotboll 19- 20:30

Fredag:

Förmiddagen hoppas jag ej har något här!! Avslutning med lagen 17:00-->

Lördag:
Fira Chibban i malmö

Söndag:
Jul på Liseberg med Lollo???? Beror helt på hur allting artar sig
 
Jag gjorde ju ett nytt 06:00 försök även denna morgon för att tvätta och eftersom jag inte vakna förra gången så bestämde jag mig för att bytta signalen på väckarklockan!
Signalen som spelades i morse var:
http://www.youtube.com/watch?v=SpZd1d_JhAE
Jag vaknade!
Jag kan rekomendera den! Man får lust att dansa kurdisk dans på morgonen:D hahaha
Warra warra warrra waaarra

Nu sitter jag vid bloggen och dricker te, medans jag tvättar.



Julbelysning är ett måste;)



Jag kan tillägga att jag inte mår dåligt av att ha så mkt att göra, men det märks på mitt humör!
Yasmine Lätt-irriterad Jensen
Jag gillar att ha mkt att göra! Kunde dock minskat med 3 gram

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0