halland

Nu e jag i halland. :D

Är pissigt trött så blir nog sängen tidigt ikväll.

Jag kommer inte att följa med på tävligen på Lördag. Jag ska med pappa och Susanne till Malmö. Trym får vara hemma med Wilma. Hade iof varit kul att kolla men Malmö drar lite extra eftersom jag inte träffat de på länge. Men blir det fler tävligar eller något liknande så säg till.

Sitter hemma i pappas soffa nu och kollar CSI Miami med pappa. Lungt och skönt. Men trött till tusen som sagt.
Resan ner gick bra. Men tröttsamt. Å inte e det den roligaste vägen att köra själv heller. Ser ju inte jättemycket fram emot att köra upp igen. blää

Haha Simme vilket brakarmiddag på en torsdag. Det lät väldigt gott.

Nä nu ska jag se om jag kan få tag i Johnnie.

Love you

M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0