Nu e all snö borta

Tänker på dig SimmSimm!! Operationen kommer gå gallant. Lyssna på morfar, det e inte farligt. Fast jag hade nog pissat på mig om jag skulle opereras. Tycker med att det e lite scary.

Åååå tixsitrixsi. Världens mysigaste katt. <3 :'(
Hoppas han dyker upp snart.

Kul att du skrev Alex och det var kul att prata med dig igår. Tråkigt att du e förskyld. Men du verkar inte lida av det du slipper ju skolan som du sa.. hehe
Men du... Det e så himla mycket roligare att gå i skolan än att vara sjuk.

Jag e jättepå att göra en snöängel men nu e all snö borta här med. Det har regnat hela helgen och det slutar inte. :(
Men när nästa snö kommer så ska jag göra en bara för att alla ni  med ska göra en ;)

Imorgon ska jag gå upp sammtidigt som Johnnie. Ska följa med honom till jobbet för jag behöve bilen sen för att köra till Södertälje för ska på coach möte vid 9.30. Coachen ska lära mig att skriva CV, personligbrev och hjälpa mig att hitta jobb. Eller ja coachen ska lära och hjälpa mig med det jag vill.. ;) Lyx.

Nu ska jag forsätta att skiva på mitt personligabrev.

Love you

M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0