hahaha

Mögel och hår som inte sitter på huvudet. Mögel på huvudet?? hahaha Vem vill ha det.. hahaha
du e ju kul. Men jag fattar vad du menade. ;P

Yasse det e bara att bita ihop, ta skålen, häll/skrapa ut röran i en påse och knyt och släng. Du kan hålla andan undertiden om du vill. Kom ihåg att ju längre du väntar ju äckligare blir det. Remeber that ;)

Japp inte missar jag Adventspromenaden inte.. nej nej!! Jag e stammiskund 1#. ;)

Tänkte gjort en snöängel nu när jag och Trym var ute men det var för mörkt så hade inte gått att fota.. :/
Vi har en massa massa pudersnö. Lika kall som vanlig snö men känns som filmsnö.. hehe

Igår kväll så satte vi upp tältgaraget till Hondan så nu står den under "tack" :) Tror vi var ute i nästan 3h och höll på. Det snöade hela tiden och det var kallt. Michelle började frysa, blev irreterad och ville gå in men hon stannade kvar och hjälpte till för att det skulle bli klart. :) Visst e hon en snäll typ. Blev en lagom lång och varm dusch när jag kom in som satt där den skulle. :D

Hej.. funderar på att söka till SIBA och jobba i kassan. Hade inte det varit något. Håller faktigt på att skriva en ansökan nu. ;) Men vi får välla se vad jag får för svar. Har ju inte lyckats få nåe jobb än så. Men upp med hakan girl you can do it!! ;D

Nu sitter jag bara och väntar på att Johnnie ska komma hem. Han e och lämnar av lite saker till Nissan bilarna som han har sålt.

Love Love

M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0