Gott nytt Jul

Lite Julmusik
Varför ÄNTE.. :D

Gott nytt jul mitt systrar och brushes
Lyssna, titta och njut av mitt helg:)

Efter ni kollat in denna video så öppna upp ett nytt fönster med da blogg och ha denna underbara julemusik i bakgrunden när ni kollar in mitt helg!

http://www.youtube.com/watch?v=XvF0sYqsmao&feature=channel
Tack så mkt Bäste Shean!
Fett Nice looking balubas!!

Efter att jag slutat jobba i fredes körde jag till Varberg för att träffa en del av mitt underbara familia


Woooooooommm.. låg nog i 40 på detta 70 väget
 

Hemma hos madre i lördes 27/11.. Jag och Mich gör oss redo för att åka till mormor


På lördag kväll var det att fira mig och Lollo.. Michelle, Johnnie och Simona var klar med:D
Mkt fint lampor som hänga i träd


Söndag! Adventspromenaden i veinge men Simona, lollo, pappa, Michelle och Johnnie;D
Underbart!!


Jag och Baba!!
Blev även söndagsmiddag hos bab efter promenaden.


Efter mat,.. vidare till Halmstad
Fram med borsten


Marre har köpt små julklappar till mig:)
En för varje dag fram till Julet!!
Yeah baby yeah


Jag har hängt upp alla paketet i alla fönster!


Och här e klapparna jag inhandlat till Martina Hansson
Låt nedräkningen börja!


YAZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0