WÄÄILKOMMEN Nilla

Kontorsstopp!! hahahahaha'
Aldrig hört heller.

VÄLKOMMEN!!
Nu har vi alla ääntligen skrivit!!



Det finns en låt som gick rakt in i hjärtat första gången jag hörde den!
Även andra, tredje, fjärde och ja även nu!
Finns ingen låt som denna!!
Mad world med Gary Jules!
Jag älskar den!! och har hittat den perfekta versionen nr 2 på denna!
Feat: Ambition.. Ups & downs

Ambition – Mad World (feat. Gary Jules)



Nu när jag lagt ut denna så måste jag klart lägga ut den 2 låten jag Aldrig tröttnar på!!
Den låten ni faktisdkt vet om that I love!
Påminnen om mamma! Om ni läser mellan raderna och in i mina tankar!
This is for you mom

Flipsyde – Angel

PUSS

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0