cancergalan

Hejhop!

Var i Gbg igår på bröstcancer galan. Johnnie körde dit och jag körde hem. Dock körde jag lite fel påvägen hem så tog nästan 1h extra. Usch.

Det var inte så jobbigt faktiskt att köra hem. Trodde jag skulle bli trött efter 2h men jag klarade mig. Hade ju sällskap utav alla lastbilar samt Gert Fylking på radion.

Galan var en kul upplevelse. Haha Alex Shulmans kanin e en kul sak. Han dansade in i det under en reklampause mellan läktarna. haha kul sak. Spelade in det på min mobil. ;)

Synd bara Simme att vi inte hann träffas. :(
Ne inte som mammas :( Får be henne om receptet tror jag. hehe
Mammas bullar är the best.

For nog köpa mig en pärm där jag får sätta in alla bra recept från mamma och pappa. hehe
Ja och så farmors köttbullar och lite recept från mormor. :D
Simme kanske till och med din wok. :D Yasse har du nåe bra recept så e det bara att skicka. :D

The same for all Jensens kids. Vi borde ha en varsin pärm med Jensen/Persson recept. The secret book kan vi kalla den ;D Va tycks?! Lets do it!

Oj och där kom Michelle åt en knapp på tangentbordet så att allt blev i fet-stil och får inte bort det igen.. Hmmm


M!ch£ll£


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0