Crendo: Nu har jagt gjort mitt så nu är ni välkomna att göra ert;)

lediga dagen i dag! Tisdagar är bäst!
Har ringt Crendo så d ska fixa mitt lås till ytterdörren OCH hänga upp gardin festen mina damer och herrar! Gardinfesten:)  Nu är ni smått stålta över mig va:D
Det tog ju inte bara så här 9 månader;)

Ska kanske spela badminton med Marre, Mattias och nån mer i deras klass i dag.. Jag är mkt skeptisk eftersom jag tyckte denna sport va RIKTIGT tråkig i skolan, men med dessa människor är allting möjligt:)

Sen ska jag träna fotboll och ingen Mich kommer att vara där:(

Satt i mitt fönster och åt frukost i dag!


Har jag inte ett härligt hem??
Solen skiner in på morgonen! Myyyyyyss


Jo det har jag! ♥
Bästa utsikten till bilarna och tåget! hahaha


Älskar er!!

Btw Simona Jensen.. så jäkla klockren bild du la ut med ungen!!

Jevligt sur! ibland blir man bara så jevla sur! HAHAHAHAHA

ΨΔςΜ↑ηΣ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0