GULDSTJÄRNA???

MÄ.... Jag tänkte på Jack sparrow några sekunder, men vadå.. Fan asså nu ångra jag att ja inte skrev d, loooovar jag tänkte på hanen! Så tråkigt.. usch!! ...ångest
Du skrev VAD jag är inte VEM jag är!
SÅ tråkig stämning d blev nu!

..........................................................................................................................................................................




Skorna va till mig Mich!!
haha du köpte den blå.. den e riktigt snygg! Inte bra val, Bäst val baby!

Jag sa Pill skulle skriva, men hon ville inte..
Hon vill inte blogga för hon har inte tid bla bla bla.. jag vet inte hur man gör bla bla bla...


ψΔςΜ↑η€

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0