haha sicken rookie ja e..... hmm

jaaaa, då ska vi se..bara så ni vet så e detta första ggn i hela mitt liv på denna jord och universum som jag bloggar.
ja e helt borta på sånt här! jag testar olika saker..haha
ja fattar NADA mina syskon. vad betyder alla tecken, vad o hur gör man? =)
shit. jag testar ngt yasse sa.. *ord* blir tjockt ??
( nä d blev d inte, ja hitta knappen förhandsgranska, men låter mitt lilla misstag va kvar ;)

då blir d dagens och lite sköna låtar som jag kommer lägga upp. kanske ngn historia om ngn jobbig jävel, vem vet.
det ska bli ql å se hur seriöst vi kommer ta den här blogggen och vem som blir bloggNörd =P om alla kommer skriva? får ju hålla koll på oss nu när alla bor utspritt i vida la Swed. billigare än telefonräkningen =P då blir det garanterat roligare den 27 ;) hehe

förresten kan vi inte ha olika kategorier att lägga inläggen på? ja ser bara ällmänt.

PUSS PUSS   1-0 till mej mot bloggen ;)

//
∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0