imorgon är en ny vecka

Hej svej!

Blev inte att Micke, hans tjej och unge kom hit igår. Vi körde hem till Nicke ist och åt god mat och badade bubbelbad utomhus. MYYYS. Han bor längst ut i Tyresö uppe på en kulle nära vattnet så det var fin utsikt med.
Dock blev det ganska så mkt killsnack bla om deras jobb och annat som jag inte förstår mig på.. hehe Men det var kul ändå.

Idag så har vi hjälpt Jennie, Johnnies syster, med att hämta en hundgård. Det tog lite tid men fick till sist ner den och lagt den på flaket. Ca 3h var vi där och höll på. Mest var det Johnnie och Jennie som slet med att få ner den och jag kollade till Eleonora som inte var på det bästa humöret idag.

Vi sov ganska så länge idag. Vaknade vid 11. Var hemma rätt sent igår. Kom i säng lite efter 3. Blev ganska så förvånad när jag vaknade idag och klockan var 11. haha men vi behövde nog det.

Asså HALLOW. Har inte ni varit tre på järnvägsgatan i helgen och så har ni inte äns skrivit hej på bloggen. Dåligt hörrni.
Hade osså velat vara med presenten var ju från mig med. ajaa Hoppas ni hade trevligt. Det går fler tåg ;P

SimSim jag kommer till GBG på torsdag. Dock bara en snabbis så hinner nog inte träffas :(

Nu ska jag nana

Mich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0