meeeen seriöst, hör hon inte.....

tjenare alle kvinn/mans =)

då slänger ja in ett inlägg jag oxå här om min dag.

vaknar 08.00, snosar t 10 över...PANIK. fan skulle hinna tvätta håret, skit i det, fram med plattången å hårspray....kanske går att fixa lite ... neeej..jaja, skit i det!
springer, asså menar SPRINGER till bussen.
får stå upp på spårvagnen, tydligen fler folk vakna vid den tiden =p så hör jag ett ljud..
tittar runt lite försiktigt,  vems mobil ringer??
hmm, kanske tanten där...ja, d e tanten, tänker ja bestämt.
ska hon inte svara, ljudet blir starkare. FAN hör hon inte att det ringer?? meeen seriöst!!!
Måste vara åldern lr ngt, hon e ju gråhårig iaf ! =S

det slutar ringa. jag hoppar av, väntar på nästa buss.
då ringer d igen!
seriöst!! ingen som tänker svara i sin telefon, tänker jag??

sen börjar ja tänka på- stängde ja av mitt alarm imorse....lr snosade jag??
SHIT! det e min mobil!!

upp med den, skriker gör den. fan va pinsamt...d va min hela tiden, alarmet ringer var 9e minut om man snosar.

hehe, stackars tant som blev utsatt för mina tankar på morgonen. ja e inte varm och kärleksfull, som morgonsolen. jaja.

sen blev det möte på jobbet. Fick reda på att ja skulle få min första praktikant. Mina lr Nina kanske hon hette, hon ska vara hos oss i 3 veckor fram. kanske får ha henne hela tiden, får se, hade varit gött. ja har räätt mkt att göra nämligen =) vi har 2 andra oxå som praktiserar så dom fick vara på en annan avdelning. men ja fick nog den bästa ;P

Å ikväll har ja råkat dubelboka mej =( satans skit. Måste få tag i bokad person nr 1 innan ja vet vad som händer för kvällen =)

iaf, ha d bäst alla.

pusss pusss




∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Yasmine

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Du e störtskön siss!!

2010-10-11 @ 22:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0