MIn dag, och den där jävla mamman. Mitt framför mina ögon!

HEEEEJ PÅ ER!!!

hoppas allt e så bra som möjligt med er älskade syskon...!
Tänkte droppa ännu ett inlägg här då, hope u dont mind ;)

idag har jag jobbat, mkt virrit där.
morgonen började perfa=) sen blev ja sur å vresig, alltså ja har inget bra morgonhumör!
det ska gudarna veta =)

Sen off 2 work. Som vilken dag som helst FÖRUTOM en sak !
Står vid kassa, slängde in priser i datorn, kolla ut mot affären, så ser jag en mamma med en röd jacka gå genom elgrindarna åt fel håll, fort som fan. SEN från ingen stanns, kom en unge efter. Trampades snabbt satan på den stackars råsa cykelnen. Fort ut ur affären gick det.

Ja ba. Vänta nu, hmm, så får dom la inte göra lr? Nä, det är ett fel beteende av dom båda två.! (snabba slutsatser här vett´ni ;)
Vänta nu lite till. va fan, dom snodde cykeln!! Mitt framför mina ögon!

Ja kuta efter, fick tag i killen som satt på cykeln och mamman vände sig om och stannade, gick mot oss medans ja sa till killen, kanske 4 -5 år, att hoppa av den.
haha mamman började skälla på killen, precis som, dumma unge.

MEN SNÄLLA, ja tänker så här- skulle ungen göra det av misstag?? Glömma bort att han satt å trampade på en cykel ut ur affärern?? Rena formel1 blixten va han.
skulle inte tro det!
Ja glodde mamman i ögonen, tog cykeln och gick där i från.

Kom fram t kassan och SKAKADE av all adrenalin.

Bra jobbat av lille mej tycker jag =)  (fast skule igentligen ringt vakt oxå men fanns ingen tid)


Tänkte visa mina naglar som jag fått gjort oxå, akryl lr va d nu e, INgen aning=)

byggda på salong för 420 riksdaler iaf =) och sen mitt mys i fönstret =)

 

 

BTW MILLE, fina bilder du lagt ut lill lill siss =D speciellt nöjd med den på mej ;P

ja veeet, ja va så jävla sur. Å det tänker jag säga när jag ligger där på operationsbordet.!! ;) haha

du får kika in i utkast efter inlägg, de sparas där, ja har tagit bort massa inlägg som jag gjort fel på, som legat där hehe

 

puss puss puss alla ni- HA D QL I HELGEN ÄLSKLINGAR

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0